fbpx

Dagens træning 11 april

Dagens træning 11 april

“ANNIE”

50 – 40 – 30 – 20 – 10

Dobbel unders 

Sit ups

Go fornøjelse

Dagens træning 11 april

I dag er der endnu en af “damerne” på programmet. Denne gang er det “Annie” som består af 2 øvelser man kører skiftevis. 

Man starter med at lave 50 dobbel unders
(dobbel sjip). så laver man 50 sit ups (mavebøjninger) så laver man 40 dobbel unders så 40 situps – 30 – 30 – 20 – 20 – 10 – 10, så hurtigt som man overhovedet kan.

Gode Annie tider: 

Begynder: 10 – 12 minutter

Fortsættere: 8 – 10 minutter

Øvede: 7 – 8 minutter

Pro: under 6 minutter

 

Læs videre

nyheder du vil finde interessante

Dagens træning 12 april

Booty building 16 x 3 One leg hip thrusters  16 x 3 Tempo squats  16 x 3 Step back lunges  3 x 1 minuts planke

Dagens træning 10 april

For tid:  Udfør 2 under af følgende 5 øvelser:  30 Walking lunges 30 Burpees 30 Hand release push ups 30 V-ups 30 Back extensions Dagens

Dagens træning 9 april

EMOM30  5 Kropshævninger 10 Armbøjninger 15 Air squats Go fornøjelse Dagens træning 9 april. I dag er der en ikonisk træning på programmet, nemlig den