fbpx

Dagens træning 12 april

Dagens træning 12 april

Booty building

16 x 3 One leg hip thrusters 

16 x 3 Tempo squats 

16 x 3 Step back lunges 

3 x 1 minuts planke

Go fornøjelse

Dagens træning 12 april

I dag er der lidt numse træning på programmet. Udføre øvelserne stille og roligt med god teknik. 

16 gentagelser gange 3 set. Det betyder at du tager 16 One leg hip thrusters 8 til hvert ben så holder du en kort pause, gør det igen så du rammer 3 set. 

Gør det samme med tempo squats og step back lunges. 

Tempo squat 3:1 betyder du går ned i 3 sekunder og kommer op på 1 sekund. 

Til sidst laver du 3 x 1 minuts planke. Kør på 1 minut hold 1 minuts pause 

 

Læs videre

nyheder du vil finde interessante

Dagens træning 11 april

“ANNIE” 50 – 40 – 30 – 20 – 10 Dobbel unders  Sit ups Go fornøjelse Dagens træning 11 april I dag er der endnu

Dagens træning 10 april

For tid:  Udfør 2 under af følgende 5 øvelser:  30 Walking lunges 30 Burpees 30 Hand release push ups 30 V-ups 30 Back extensions Dagens

Dagens træning 9 april

EMOM30  5 Kropshævninger 10 Armbøjninger 15 Air squats Go fornøjelse Dagens træning 9 april. I dag er der en ikonisk træning på programmet, nemlig den