fbpx

Dagens træning 7 april

Dagens træning 7 april

AMRAP 60 

400 meter løb
25 Burpees
200 DU/SU Sjip (har du ikke et sjippetorv kan du lave jumping jacks / sprællemand.
25 Mavebøjninger
25 Handstand push ups / Rows

Go fornøjelse

Dagens træning 7 april.

I dag er der en rigtig lang træning på programmet, hvis du var med på omvendt murph igår, så vil jeg anbefale at du ikke laver denne WOD, men istedet holder en pause. 

60 minutter for en træning er i den lange ende, derfor skal og kan du tage dine pause undervejs som du syntes det passer. Workouten kan passende laves udenfor.

Har du svært ved at motivere dig til at træne hjemme, kan en god trænings sang være en god motivation, ellers se om du kan få en ven/ kollega / kæreste / mand med på programmet.    

 

Læs videre

nyheder du vil finde interessante

Dagens træning 12 april

Booty building 16 x 3 One leg hip thrusters  16 x 3 Tempo squats  16 x 3 Step back lunges  3 x 1 minuts planke

Dagens træning 11 april

“ANNIE” 50 – 40 – 30 – 20 – 10 Dobbel unders  Sit ups Go fornøjelse Dagens træning 11 april I dag er der endnu

Dagens træning 10 april

For tid:  Udfør 2 under af følgende 5 øvelser:  30 Walking lunges 30 Burpees 30 Hand release push ups 30 V-ups 30 Back extensions Dagens