fbpx

Dagens træning 9 april

EMOM30 

5 Kropshævninger

10 Armbøjninger

15 Air squats

Go fornøjelse

Dagens træning 9 april.

I dag er der en ikonisk træning på programmet, nemlig den legendariske “chelsea” 

Kør så længe du kan med øvelserne beskrevet i højre side. 

Muligheder for skalering af øvelserne er således: Pull ups kan laves til rows. 
Hvis gentagelserne er for mange kan man lave: 3-6-9 i stedet for de 5-10-15. 

Chelsea er en benchmark workout, også kendt som “en af damerne” Den er hård både fysisk men også mentalt, at skulle holde sig indenfor de 30 minutter. 

Kan du gennemføre Chelsea relativt nemt kan du tilføje en ekstra gentagelse så den i stedet hedder 6 – 11 – 16. 

 

Læs videre

nyheder du vil finde interessante

Dagens træning 12 april

Booty building 16 x 3 One leg hip thrusters  16 x 3 Tempo squats  16 x 3 Step back lunges  3 x 1 minuts planke

Dagens træning 11 april

“ANNIE” 50 – 40 – 30 – 20 – 10 Dobbel unders  Sit ups Go fornøjelse Dagens træning 11 april I dag er der endnu

Dagens træning 10 april

For tid:  Udfør 2 under af følgende 5 øvelser:  30 Walking lunges 30 Burpees 30 Hand release push ups 30 V-ups 30 Back extensions Dagens